Subject: FW: PL242010. Tartu mnt 169 liitumine madalpingel
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 10:02:53 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 27, 2024 9:49 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: PL242010. Tartu mnt 169 liitumine madalpingel

Tere,

Ma saadan teile 2 uut lahendusi. Kahjuks on füüsiliselt võimatu nõudeid
täita.

Esimene variant: me ei lõhku kõnniteed, vaid vasakpoolne kaabliosa (AS-1)
paigaldatakse 0,7 sügavusele (pärast läheb see nõutavale sügavusele).

Teine variant: Kaabel paigaldatakse ilusti õigel sügavusel kogu trassi
pikkusel, vaid peame osaliselt lõhkuma kõnniteed. (AS-2, EV-1-2)

Ootan teie helistamist, saame arutada.

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko

Projekteerija

mob +372 5670 4184 | e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 26. august 2024 11:40
To: Nikita Demeštšenko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: PL242010. Tartu mnt 169 liitumine madalpingel

Tere

Sain Tiit Harjakuga suhelda, palun kavandage kaabeldus samasse
trasseeringusse olemasolevate kiirlaadimispunkti reservtorudega, min
kaabli sügavus teega ristumisel min 1,5m. Palun vastuvõtukaevik kavandada
väiksem ning mahutada ära haljasalale, kaeviku pikkus 4m ei ole lubatud.

Ette tänades

Elliko Kõiv

From: Nikita Demeštšenko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 23, 2024 2:46 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: PL242010. Tartu mnt 169 liitumine madalpingel

Tere,

Tänan info eest. Tundub et Teil on õigus, torud on juba likvideeritud.
Seda lahendust rohkem ei aruta Lisan uue lahendusi hindamiseks.

Variant 4: Kaablid rajatakse kinnisel meetodil (sundpuurimine). Kuna koht
on väga kitsas, tuleb kõnniteed lõhkuda ja pärast taastada. Vajadusel
saaks kõnniteed täis mahus taastada (Joonis EV-4). Ristmevälja eskiis on
valmis ja manuses (AS-3). Kuidas arvate, kas on see lahendus kõige
sobivam? Palume ka Transpordiameti taastamise eelnõudeid.

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko

Projekteerija

mob +372 5670 4184 | e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 22. august 2024 23:14
To: Nikita Demeštšenko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: PL242010. Tartu mnt 169 liitumine madalpingel

Tere

Kuna Laur Kõiv puhkab, siis suunas ta Teie kirja edasi minule
menetlemiseks. Tegemist on erahuviga ehk eraomandis oleva kinnisasja
liitumisega madalapingel.

Vaatasin Teie poolt pakutud lahendusi ja tekkisid mõned küsimused. Minu
poolt tundub Teie poole pakutud lahendustest kõige vähem teede katendeid
kahjustavam Variant 1.

Kas olemasolevate reservtorude kohta on olemas maakasustusleping, on need
reservtorud riigiteemaal seaduslikud? Ühtlasi juhin tähelepanu, et  nii
kehtestatud DP kui ka  Mõigu Olerexi tankla teede- ja tehnovõrkude
projekti järgi on need näidatud likvideeritavatena, on need ikkagi alles?

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Nikita Demeštšenko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 29, 2024 10:03 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: PL242010. Tartu mnt 169 liitumine madalpingel

Tere,

Kirjutan Teile elektrifirmast OÜ Pluvo Eesti. Tegelen projektiga „Tartu
mnt 169 liitumine madalpingel“ Elektrilevi OÜ tellimusel.

Tellimuse raames paigaldatakse maakaabeliin Tähnase tee 1a alajaamast
kinnistule Tartu mnt 169.  2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T20, T21 ja
T24 kinnistute volitatud asutus on Transpordiamet. Tsoon on
problemaatiline, sest tehnovõrkude sügavused on väga ebamugavad ja üldine
olukord on kitsas. Seoses sellega vaatleme kaablipaigaldamise variante:

Variant 1: Kaablid paigaldatakse kasutades olemasolevaid reservtorusid.
Kuna vana reservtorud lõppevad kõnnitee all, planeerime seda lõhkuda ja
pärast taastada. Vajadusel saaks seda täis mahus taastada. (Joonis EV-1)

Variant 2: Kaablid rajatakse kinnisel meetodil (sundpuurimine). Kuna koht
on väga kitsas, tuleb sama kõnniteed ja parkimisplatsi lõhkuda ja pärast
taastada. Vajadusel saaks kõnniteed täis mahus taastada (Joonis EV-2).
Ristmevälja joonis on valmis ja manuses (AS-1).

Variant 3: Kaablid rajatakse kinnisel meetodil (sundpuurimine). Et vältida
kõnnitee lõhkumist tuleb kaabli paigaldada haljasalal lahtisel meetodil ja
kõnni- ja sõidutee all rajada kinnisel meetodil (sundpuurimine). Kuna koht
on väga kitsas, tuleb parkimisplatsi lõhkuda ja pärast taastada. (Joonis
EV-3). Ristmevälja joonis on valmis ja manuses (AS-2).

Manuses lisan eskiisid ja ristmeväljajoonised, mis näitavad kolm
lahendust. Kui Te näete mingi muud lahendust, heameelega uurime seda.
Palume Transpordiameti tingimust ja arvamust. Olen väga tänulik kiire
vastuse eest.

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko
Projekteerija
mob +372 5670 4184| e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee